Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

zaterdag 1 mei 2010

Dag 2: Wal Mart, Florida mall en........................

Tien uur ging het licht bij ons uit na de lange reis en 2 uur was deze dame klaarwakker!!
Toch nog maar even omgedraaid en om 3 uur weer wakker :(
Bij de laatste poging werd ik om 5 uur wakker en toen vond ik het welletjes, ben maar wat gaan lezen om de rest van de clan niet wakker te maken. Dat duurde maar een kwartiertje.....kwart over  5 smorgens was de hele clan dus op :)
Dan maar op tijd ontbijten ...hahahahahaha
We waren niet van plan ons druk te maken deze eerste volle dag in Orlando.
Na het ontbijt eerst maar even naar de supermarkt om wat boodschapjes te halen.....
Ongekomen bij de Wal mart ben ik blij dat we dat soort winkels niet in Nederland hebben.
Alles wat ik in het karretje gooide haalde raymond er weer uit met de opmerking dat ik anders binnen 3 dagen weer zou dichtgroeien.
Volgende stop; Florida Mall....geweldige plek om even lekker te shoppen. Het doet me een klein beetje denken aan de mooie malls in Dublin :)
Maar daar hebben ze natuurlijk geen M & M's world .
Na het bezoekje aan de Florida mall weer retour naar het hotel om de boodschapjes weg te brengen.
BTW , die amerikaanse muts van de "nooit verdwalen "gaan we definitief inruilen voor onze eigen Elsje..........wat een drama.
Ik en raymond in 1 auto met een navigatie die niet duidelijk is, ik kan je vertellen dat is geen goede combi!!!
Ian bedacht dat we misschien dan toch even naar een disney park konden gaan?
De keuze was om dan toch vandaag een paar uurtjes door te brengen in Magic Kingdom.
En we hebben redelijk wat attracties kunnen doen omdat het niet zo heel druk was aan het eind van de middag.

We gaan nu weer lekker een ontbijtje doen ( zitten me hier alweer met een frons aan te kijken dat ik moet opschieten) en zal de rest snel bijwerken.......dit was 'm even voor nu want dit verhaal is duidelijk nog niet af..................wordt vervolgd.

Tot straks!

Zo, daar zijn we weer om het verhaal van gisteren af te maken.

Magic Kingdom! Wat een heerlijk park :) Parijs is duidelijk een kleinere kopie, ook leuk hoor daar niet van. Ga er in september graag weer een dagje naartoe.
Wat me het meest opvalt zijn de vriendelijke mensen hier....daar kunnen de Nederlanders nog wat van leren. Eerste keer dat iemand me gedag zei en vervolgens vroeg het met me ging "Goodmorning , How are you doing?" Stotterde ik terug dat het wel goed ging.....das even wennen hoor!!

Maar goed Magic Kingdom, wat hebben we daar gisteren kunnen doen. eerst maakte we tomorrowland onveilig. Langste wachttijd was 10 minuten bij Space Mountain. Bij de andere attracties konden we binnen 5 minuten de attractie doen. Daarna richting Frontierland waar we als eerste Splash Mountain in gingen. We konden wel een verkwikkende watergolf gebruiken want het was lekker warm vandaag.
Nog even  Big thunder mountain en helaas richting de uitgang want vanaf 7 uur was het park beschikbaar voor de graduates. Daar wil je niet bij wezen denk ik :D

Dan maar richting Downtown Disney om een hapje te eten. ian wilde graag bij T-Rex eten en na 45 minuten wachten konden we daar aanschuiven. Ian was inmiddels helemaal gesloopt , ook door de jetlag die toesloeg. Hij hing bijna met z'n hoofd in z'n bord eten. Ik had er zelf graag naast willen liggen,. Ik was namelijk ook helemaal gesloopt. Dus snel alles achter de kiezen en richting Hotel.
Ian op bed neergelegd en die was meteen vertrokken ..* ikke jaloers.
Na een half uurje ook maar gaan slapen en ja hoor........om 2 uur snacht weer wakker en daarna nog zeker er 4 x uit geweest. Ik heb het deze keer gelukkig kunnen rekken tot 7 uur smorgens.
De rest volgt met dag drie..........  nog even geduld :D
Ik zal het snel weer bijwerken.

En bedankt voor het lezen van mijn verslagjes tot nu toe en jullie reacties!
Ik ga nu de rest even bijlezen............

11 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke eerste dag al. Ben heel benieuwd naar het vervolg.
    Have Fun !
    Groet Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook wij zijn benieuwd naar het vervolg hoor.
    Veel lol toegewenst !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martine,

    Wat leuk dat je al een paar verslagjes hebt kunnen schrijven, ik heb ze met veel plezier gelezen :)

    Wat leuk zeg, een echte M&M's winkel! In Las Vegas ben ik ook in zo'n winkel geweest....heaven! hahaha
    Heb je btw al Philosophy gespot?!? ;)

    Geniet van alles!
    Groetjes, Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Larissa Webbe2 mei 2010 om 08:43

    Hoi Martien,
    Wat schrijf je leuk! :D Wat een verhalen... Erg leuk om te lezen wat jullie allemaal doen!

    Veel plezier!

    Liefs Laris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar..wat kun je "hebberig" worden in de Walmart!!
    En dan zelfs nog een park bezocht op jullie eerste dag, in ieder geval wel goed om wakker bij te blijven!

    Greetz Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi there! Gaat het al beter met slapen? Melatonine helpt tegen jetlag. Kan je vast wel daar kopen. Heb je de roze m&m's!? Geniet lekker en ik lees met plezier mee!!! Groetjens erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om jullie belevenissen te volgen, veel plezier en geniet van het mooie weer en het geweldige Florida.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallootje vanuit een regenachtig IJmuiden.
    Wat ziet het er allemaal gezellig uit jullie blogje.
    en wat leuk om te lezen wat jullie nou allemaal gaan doen. Die auto wat een bak joh, is maar goed dat wij die niet rijden hier moeten we prive plekjes vragen op het nieuwe plein parkeert zo moeilijk in onze straatjes. hahaha.
    Nou geniet lekker en ga jullie zeker volgen tussen mijn verbouwingen door. Doe de groeten aan Flipper als je m tegen komt in dat mooie blauwe water.tot later en dikke x
    Jo de Bie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor om zo op de hoogte te blijven van wat jullie beleven.

    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt zeer bekend dat korte slapen, gelukkig slijt dat met een paar dagen en kom je dan in het Florida ritme. Veel plezier deze vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine