Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

woensdag 5 mei 2010

Dag 4: Aquatica!!

Nou, we zaten even 2 dagen zonder verbinding. Dus eindelijk een update uit Orlando :)

Het beloofde een warme dag te worden deze 4e dag. Tijd om eens even veel waterpret te hebben.


Op naar Aquatica!

We hebben vandaag geen foto’s genomen, we hadden alles netjes opgeborgen in de te huren lockers en we waren een beetje te lui om ieder keer de camera te pakken :D

We gaan er vast nog wel een keer heen van de week en dan maak ik wat foto’s.

Eerst even de glijbanen af , ik had natuurlijk al een mooi plekje onder een parasol gescoord

bij het golfslagbad, en de eerste glijbaan die we namen was de nieuwe Omaka rocka!

Bij de afdaling draaide mijn bandje al achterwaarts waardoor mijn broekje halverwege hing.

Lekker dan !......hahahahhaha Met je blote billen in een bandje.

Nog even een familie glijbaantje gedaan, met z’n drietjes in 1 bandje en dan met een bloedgang recht naar beneden. Voor mijn gevoel had ik zelfs nog 1 x airtime.

Natuurlijk mag de Lazy River niet ontbreken en niets is zo relaxed om in een bandje lekker rond te dobberen. Volgende stop; de wildwaterbaan. En dan verwacht je een beetje wat je gewend bent, zoals in de eemhof…hahahahahaha........nou, niets is minder waar!

Wat een gaaf ding.

Tijd om even te relaxen op een lekker bedje. Op weg naar mijn parasolletje verbrande ik bijna mijn voetzolen onderweg. Mijn god wat worden die paden  heet op de dag.  Temperatuur vandaag....33 graden!!!
Even naar nederland gebeld vanaf mijn bedje ( *gniffel) goh, het regent bij jou, 12 graden maar....? owh, nou hier is het 33 graden!!! hahahahahha .
Goed insmeren geblazen want de imitatie van een kreeft hebben we al vaak genoeg gedaan :D
Ik kan je vertellen dat ik er hier met factor 30 evengoed uitzie als een kreeft...hihihi
Zelfs rymond en Ian met hun pindavelletje waren wat aangebrand.
Ondertussen op mijn bedje de blauwe lucht bewonderd waar een vliegtuigje in de lucht schrijft;

GOD LOVES U...........zijn toch wel een beetje gek hoor die amerikanen,  beetje over the top. Ik hou daar wel van :D
In de avond zijn we nog even naar de Premium outlet geweest, maar die gingen deze avond om 9 uur sluiten. Ian heeft alvast een paar mooie Nike's gescoord!


Op naar dag 5!!!

6 opmerkingen:

  1. Waterpret bij 33 graden,wat wil een mens nog meer? Slippers misschien....?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha.....zag de waterschoentjes ook al hangen in de shops daar. Goeie handel!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo!
    Wij waren een dag voor jou in Aquatica
    Ik was blij dat ik na de dolphin plunge mijn badpak nog aanhad whaha
    Superleuk park he!
    Groetjes Simoon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja 33 graden, dat is beter dan onze 12 graden in France! Dan verlang je toch ook wel naar....... Maar wat in het vat zit verzuurd niet. Leuk jullie verslagen te lezen. Veel plezier nog.

    Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja we hebben het hier zwaar in Florida, en maar gniffelen naar die lui in ons koude kikkerlandje....
    Wij hebben andere problemen: hoe wordt je geen kreeft, waar zijn ook alweer mijn slippers, en wie haalt er een koud drankje, pff het is zo warm????
    Het leven is zwaar hier in Florida. Sterkte met deze moeilijke tijden, houd vol. Ik weet dat jullie het kunnen......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ! Lachen hoor, die God Luves U zagen wij ook in de lucht ... Helaas voor onsalweer een week geleden, nu zitten we weer in het koude en regenachtige Nederland ... Maar wel weer tijd om weblogs te gaan lezen dus !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine