Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

donderdag 13 mei 2010

Dag 12: Relaxen, nog meer shoppen en vuurwerk!

Vandaag gaan we toch nog maar even een dagje shoppen.


We beginnen in Mall at Millenia; mooi winkelcentrum waar je ook de couture namen vindt.

Hier hoef je dus duidelijk niet heen voor de koopjes…hahahahahaha.

Ik moet en ik zal een Ed Hardy Zonnebril scoren hier in de U.S.A.

In Nederland zijn ze zo ontzettend duur!!!!! Dat moet hier toch wel iets goedkoper kunnen.

Maar tot op heden niets gevonden…….zelfs niet in de Ed Hardy shop……ik verdrietig.

Dan maar weer naar ons favo shoppingcenter… Prime outlet. Ik vindt premium ook leuk hoor en dat ligt hier ook nog eens om de hoek, maar ik vindt de winkels in primetoch ook wat hipper!

Raymond is ook op zoek naar een nieuwe Oakley; degene die hij nu heeft zit al bijna 12 jaar aan z’n hoofd vastgelijmd. Afgelopen jaren wel nieuwe shades gekocht , maar die liggen allemaal in de kast……want tja….die goeie ouwe Oakley, moeilijk hoor loslaten.

Genoeg Oakleys gezien en ieder keer kwam hij toch op 1 bril uit die hem het meeste aansprak, was dan ook meteen de duurste..hahahahahha.

Bij de zoveelste sunglass Hut ( want daar zijn er nogal wat van) zag Raymond ineens in een laatje de naam Ed Hardy, en ja hoor!!! Daar lag hij , mijn bril!!! Hartkloppingen en toen ik naar het prijsje keek maakte mijn hartje ook nog een blij sprongetje…..dat was even scoren. Raymond heeft dan toch ook maar die ene Oakley die hij al de hele week in z’n handen had gekocht. Ik was klaar met shoppen….hahahahhaha, ik hoefde die UGGS slippers niet meer.

Zoveel scheelt het momenteel niet met die dalende euro.

Ik was zo blij met mijn bril. Nog geen foto gemaakt, maar ik zal dat snel doen.



Afijn, met toch alweer de nodige tasjes en de nieuwe rugzak voor Ian voor het voortgezet onderwijs weer retour naar het hotel. Even opfrissen en hup voor de laatste maal naar Magic Kingdom. Ik wilde nog graag de Spectro Magic parade zien en de vuurwerkfinale van Wishes.




Het werd weer een prachtige avond waar ik zelfs tijdens Wishes ( When you wish upon a star muziek) even een traantjes weg moest pinken. Want deze vakantie is voor mij “A wish coming true”.

1 opmerking:

  1. Hoi Martine,

    goed om te lezen dat je zo genoten hebt van deze vakantie. Daar doe je het toch allemaal voor !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine