Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

vrijdag 7 mei 2010

Dag 7: Discovery Cove !

Vanmorgen waren we allemaal weer lekker optijd wakker! Half 7....ppppffff als dat me iedere keer thuis zou gebeuren zou ik ontzettend balen. Maar hier maakt het me niet zoveel uit. Vandaag gaan we zwemmen met dolfijnen. Een langgekoesterde wens/droom gaat in vervulling. Vanaf kleins af aan krijg ik al tranen in mijn ogen bij het zien van een dolfijn. Was er wel een beetje bang voor dat dat me vandaag ook ging gebeuren...staat niet zo leuk op de foto zo'n tranedal. Gelukkig hebben ik alleen maar een smile gehad van oor tot oor tijdens mijn dolfijnen ontmoeting met Marea ( op de E na bijna Mara ...hahahahahaha) Helaas kan ik nu geen foto's plaatsen, want op een of andere manier doet mijn cd-rom speler raar. Die komen dus pas na de vakantie online. jammer want ze zijn fantastisch. Ik heb natuurlijk de Ultimate package aangekocht want dit doe je niet zoveel. Zo heb ik de ontmoeting ook op dvd staan. Misschien kan ik daar nog wat mee knutselen. Ik heb deze dag ook Robin en zijn vrouw Carola met kids en zwager/broer Mart van het forum mogen ontmoeten. Van te voren hadden we contact gehad over het maken van foto's van elkaar. Uiteindelijk is dat niet gelukt omdat we beide tegelijkertijd n het water waren met de dolfijnen :) Gezellig met elkaar opgetrokken die dag en ik heb dan ook een dag om niet te vergeten gehad. Heel bijzonder!!!
'S avonds even naar de Premium Outlet gereden en daar wat gegeten in de foodcourt. Zitten we lekker aan een tafeltje van bourbon chicken met noodles en draai ik me toevallig om en kijk recht in het gezicht van.........Sylvia!!! Sylvia ken ik van mijn Body Balance lessen die ik geef bij Ben Rietdijk sport en ze zat altijd bij me in de les op woensdagochtend......hahahahahaha dit is toch wel heel grappig en toevallig dat we elkaar treffen in een foodcourt in Orlando :D
Misschien ben ik nu nog  iets vergeten ye vertellen , maar mijn hoofd is nu momenteel even blanco.......hihihihi Het is inmiddels kwart voor elf 's avonds op dag 8 en ga zo lekker de luikjes sluiten en hoop morgen iets langer te mogen slapen dan half 7 / 7 uur. Vandaag zijn we naar Universal Studios en Islands of Adventure geweest. Maar daarover de volgende keer meer!

Tot snel.......... toedels

Oja,  Jane ....als je dit leest....gefeliciteerd wijffie helemaal top. Vanuit hier een dikke X van ons! ;)

* Blond heeft even foto's van de foto's gemaakt, dus hier dan toch de foto's van The dolphin swim :D

4 opmerkingen:

  1. Ik ben weer bij met lezen, wat een heerlijke vakantie hebben jullie.
    Helemaal te gek, nou geniet nog van de trip.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees zojuist dat je body balance lessen geeft bij Ben Rietdijk? Komen jullie uit de omgeving van Velserbroek dan? Wat grappig. wij wonen in de Velserbroek. Mijn zoon sport bij Ben Rietdijk en mijn zus Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Petra,
    Wij wonen in IJmuiden en ik geef nu zo'n jaar of zeven les bij Ben ( erbij hoor, ik heb ook nog een eigen winkeltje in Ijmuiden). Waarschijnlijk hebben we elkaar weleens gezien zonder iets te weten van elkaar. Wat is het wereldje dan toch weer klein he?

    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een geweldige dag moet dit voor jullie geweest zijn. En die 'familie' foto met de dolfijn is TOP, al is het een foto van de foto, maar dit is overduidelijk geweldig geweest ! En dan nog overal bekenden tegenkomen; half Nederland zat dan ook in Florida !

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine