Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

donderdag 13 mei 2010

Dag 13: Typhoon Lagoon

We hebben weer eens zin in wat waterpret!


We hadden een mooi plekje onder de palmbomen gevonden, vlak aan het golfslagbad

waar er om de paar minuten een gigantische golf van 6 feet ( oftewel 1.82 in cm!!!)omhoog komt waar je zelfs op kan body surfen!



We hebben hier weer een heerlijke dag gehad….de foto’s spreken wel voor zich denk ik.



Typhoon Lagoon en Aquatica zijn wel mijn favorieten onder de waterparken die we gedaan hebben hier.



Na het zwemmen gingen we ons opknappen voor een lekker etentje bij….Hooters!!!

Leek me voor Ian wel leuk. Die strakke meiden in die strakke broekies en truitjes…hihihihi
En niet te vergeten hebben we daar ook nog eens heerlijk gegeten.

Na het eten richting Downtown Disney want Ian wilde nog een radiografisch bestuurbare auto uitzoeken bij Ridemakerz. Wat een leuke gasten werken daar, erg behulpzaam om er voor te zorgen dat Ian met zijn droom auto de deur uitging.


Morgen weer een dagje luieren op het strand.
We gaan een ritje maken naar Clearwater Beach.......................................

8 opmerkingen:

  1. Wat ziet jullie vakantie er geweldig uit, leuk die bestuurbare auto, door de leuke foto's is het wel duidelijk dat jullie niet meer terug willen ..

    Nou geniet er nog van, wij lezen mee, we zijn benieuwd naar jullie Clearwater Beach dag.

    Groetjes

    Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. foto's zeggen vaak meer dan een heel verhaal. Toch mis ik nog wel wat foto's van hooters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, ik ben weer helemaal bijgelezen inmiddels ! Prachtige foto's in Typhoon Lagoon, ook onze favoriet !! En dan gisteren nog geslaagd voor brillen en vandaag voor een radiografisch bestuurbare auto.

    Let je HEEL goed op bij het opladen in Nederland van die auto; wij hadden een helikopter gekocht voor de kids, helemaal geweldig natuurlijk, maar na 1 keer opladen was het motortje ontplofd, doordat wij hoger voltage hebben ... Dat zou toch zonde zijn ...

    HAVE FUN de komende dagen, ik volg jullie nu weer op de voet !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben zo blij dat je droomvakantie zo geweldig is en dat jullie alle drie zo genieten!!!
    Dikke kus,
    Asun

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieverds,
    Zoals ik begrijp hebben jullie het nog steeds geweldig, lekker zeg geniet nog even. Martine zondag as om 12.00 uur verwacht ik je wel voor het geven van een balance les om 12.00 uur. Haha veel plezier nog. Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook ik ben weer helemaal bij met jullie verslag en wat een mooie fotos....en heerlijk dat eten allemaal...geniet ze nog daar...en vooral van het zonneku want dat ie hier nergens te vinden helaas :-(
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, heerlijke waterpret. En dan met een graadje of dertig.......Wat wil een mens nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke vakantie zeg!
    Wanneer ben je weer thuis? Vandaag??? Ik mis je wel hoor.
    Nou lieverds ik kijk uit naar jullie foto's en natuurlijk de mode show en de auto wil ik in de show!!!
    Liefs erna

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine