Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

vrijdag 7 mei 2010

Dag 6: Seaworld

Inmiddels hebben we alweer een warme dag 8 achter de rug. Dus echt tijd om het blog bij te werken vanaf dag 6 :D.

Dinsdag zijn we niet zo vroeg opgestaan aan gezien Seaworld op 5 minuten rijden vanaf ons hotel ligt.
Fairfield Inn is van het Marriot Village ook wat dat betreft een aanrader! Alles zit hier lekker vlakbij.
Kamers zijn erg netjes en schoon. Iedere dag schone handdoeken en het ontbijt zit erbij..........ik geef toe das niet veel wat je krijgt hier bij het ontbijt. Als Hollander mis ik dan wel het plakje kaas of worst voor op je brood. Maar de wafels die je zelf mag maken, maken dat wel weer goed. O,o......was 6 kilo afgevallen voordat ik hier kwam...mmmmm. Ga ik ook nu niet aan denken, veels te lekker allemaal!
Maar goed dag 6 werd dus Seaworld. En ik heb weer een geweldige dag gehad.
Bij binnenkomst natuurlijk even de familiefoto:


Dat wordt bijna een traditie zo op m ijn blogje .....hahahahha
Even verderop stond Shamu en daar wilde Ian wel even mee op de foto!

Meteen bij binnenkomst zie je de nieuwe baan van de Manta!! Dus direct erop af. Het was totaal niet druk in het park en de wachttijd was gemiddeld 5 minuten. Wat een geweldig leuke achtbaan is dat! Vooral het idee dat je "ligt"is een hele leuke ervaring in een achtbaan. Dus voor diegene die de Manta nog niet hebben gedaan en nog naar Seaworld gaan zou ik deze zeker niet overslaan.

Daarna richting Shamu stadium voor de eerste show van de dag "Believe"
Omda we nog even moesten wachten hebben we eerst nog even Wild Artic gedaan, best leuk maar hoeft voor mij niet een 2e x :)
Tijd voor "Believe".................Mooie plekjes opgezocht in de Soak Zone . Wij vonden het niet erg op nat te worden met deze temperaturen :) Achteraf niet 1 spatje gehad :(
Wat een prachtige beesten zijn dat toch die Orca's en wat een prachtige show om naar te kijken.



Na de show rustg naar de andere kant gewandeld om onderweg nog even Kraken en Journey to Antlantis te doen. Bij die laatste kregen we wat verfrissende spatje te verwerken :D Eindelijk wat afkoelingHier en daar kwamen we ook nog wat knabbels en Babbels tegen. Ian wilde wel even met kanbbel op de foto:
Tijd voor de dolfijnenshow Blue Horizons. Een prachtige show gecombineerd met acrobatiek. Helaas geen foto's genomen. Accu was leeg! Jammer..........................!!!
Uiteindelijk waren we aangekomen bij de Dolphin Cove waar je gewoon lekker naar de dolfijnen kan kijken en aanraken en op bepaalde tijden ze ook mag voeren.
Voor het voeren was ik te laat, maar heb daar voor het eerst een dolfijn kunnen aanraken......dat was al heel bijzonder. Ook nog een flink nat pak gehaald omdat de traners het wel leuk vonden om de dolfijnen het commando nat meken te geven. Nou, tot op de draad kan ik je zeggen.

We hebben de dag afgesloten met een zeeleeuwen en otter show. Errug grappig en een leuke afsluiter.
We gaan volgende week zeker nog een dagje heen, Seaworld is mij goed bevallen.

Morgen gaan we naar Discovery Cove en gaan we zwemmen met de dolfijnen! Daar kijk ik al zolang naar uit.
Tot het volgende verslagje :)
En wederom weer bedankt voor jullie leuke reacties.

2 opmerkingen:

  1. Leuk verslag en heel plezier in Discovery Cove. Lijkt me zo leuk, maar omze jongste is nog te klein, dus we wachten geduldig af tot we ook kunnen. dus kom maar op met je verslag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker rustig dagje! Morgen veel plezier in DC!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine