Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

zondag 9 mei 2010

Dag 9: Shoppen, Shoppen en lekker naar de film!

Vandaag gaan we eens lekker shoppen. Dus hop richting de Prime Outlet. Wauw, wat een leuk winkel centrum met leuke hippe winkels zoals Ed Hardy en Banana Republic. Qua shoppen kan ik het kort houden……dat hebben we gedaan tot we er bij neervielen….hahahahaha. Na het winkelen zijn we naar Downtown Disney gereden om en hapje te eten ( Bongos ) en naar de film Iron Man 2 te gaan. Waanzinnige film in een waanzinnig mooi IMAX theater met ETX !! Dat si in europa nog niet te ervaren. Bij sommige explosies liet de subtrilling af en toe mijn kleding wapperen…wwhahahahahaha.



Maar goed Iron man 2 is een leuke actiefilm en een aanrader voor iedereen die een beetje van actie houdt.





Laat weer terug en meteen m’n bedje in.

Morgen Boggy Creek Airboat ride en? Dat weten we nog niet. Dat zien we morgen wel 


 
 
 
 
 
 
Raymond eindelijk op een Harley in Downtown Disney....whaaaaa

3 opmerkingen:

  1. Hi Martine,
    Even ten eerste wat een heerlijk reisverslag om te lezen, ga zo door.
    Dan even over Iron man, ik ben nu ook in Orlando en heb vrijdag ook in downtown de film gezien in etx, maar ik had er toch wat meer van verwacht, ben ook imax in Amsterdam gewend, het beeld is iets kleiner maar het geluid het zelfde.
    Maar ik vond het beeldkwaliteit erg slecht, het trilde ook.
    en de film vond ik erg tegenvallen, maar daar verwachte ik ook niet heel veel van, vind de reacties van de amerikanen altijd wel erg leuk, daar kunnen wij nederlanders wel iets van leren.
    Groetjes
    Tim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tim,

    Wat leuk dat je mijn blog lesst :)
    Wat de film betreft; dit was mijn eerste Imax ervaring....dus dat was voor mij al een hele ervaring opzich.

    In welk theater in amsterdam hebben ze Imax? Dan ga ik daar ook eens een kijkje nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martine,

    Ze hebben een Imax in Pathe Arena.
    Ik weet niet waar jullie wonen, maar volgens mij is er ook 1 in Den Haag, maar dan weet ik niet in welke, wel een pathe ook. ik zou als ik jullie was dat zeker een keer doen, het wordt in Nederland toch wel erg leuk gepresenteerd.

    Ik vind het altijd leuk om verschillende blogs te lezen, omdat er veel herkenbaars in zit en ik blijf altijd hangen bij de blogs die leuk geschreven zijn, zoals bij die van jou.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine