Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

zondag 9 mei 2010

Dag 10: Boggy Creek Airboat Ride en Blizzard Beach

Vanmorgen om kwart voor 8 opgestaan…lekker hoor. Voor de verandering gaan we vandaag ontbijten bij de buren the Golden Coral. Was allemaal goed verzorgd dat buffet, maar ik ben persoonlijk meer van de bediening zoals bij Dennys. Na een lekker ontbijtje tuffen we rustig naar Boggy Creek airboat rides. Het lijkt ons helemaal gaaf om met een propellerboot over het ondiepe water te scheren.


Het ritje duurde ongeveer 30 minuten en we hadden een leuke gids die ons van alles vertelde over het natuurgebied waar we nu vaarde. 1 krokodil vrouwtje gezien met jongen. Foto was moeilijk te maken want ze zat verscholen onder een boomstronk vanwege de warmte. Toen we van de airboat afkwamen was het inmiddels half 1 in de middag en hadden eigenlijk wel zin in een verfrissende duik. Eerste keus was Typhoon Lagoon, maar de parkeerplaats was zo druk dat we hadden besloten het bij Blizzard Beach te proberen. Hier was wat meer ruimte om te parkeren. Het eerste wat we deden was de lazy River. Lekker met de billen in het verkoelende water. Het waterpark was leuk , maar ik vindt zelf Aquatica een leuker park.

Om 4 uur vondt ik het wel weer welletjes en had inmiddels honger als een paard.

We waren nog niet naar Outback geweest. Ik had daar inmiddels veel over gehoord, dus daar maar eens proberen. Ik wou dat ik dat eerder had gedaan! Wat hebben wij lekker gegeten.

Uiteraard stond bij ons ook de beroemde Blooming onion op tafel en raymond had de Rib Eye en ik de BBQ Mixed Grill. Ian ging voor de spareribs….mmmmhhhhh Een schandalig lekker toetje na, en de dag was weer compleet!

Nu tijd voor een relaxte avond. Want we wilde vanavond eigenlijk naar Spectro, maar we zijn op een of andere manier bek af …hahahahahaha, gek he??

Morgen?

Waarschijnlijk Daytona beach, maar eerst even lekker bijslapen ……weltrusten!

12 opmerkingen:

  1. Potverdorie, die foto,s van de airboat ride, en dan die Blooming Union.. Zucht, wij zijn jaloers!!! LOL

    Neem het ervan hoor, wij lezen gewoon stik jaloers mee ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het lijkt wel een gesneden en gefrituurde voetbal op tafel. Maar het ziet er heerlijk uit. Spijtig dat we geen foto van het dessert gezien hebben. Maar het toetje was zeker al op voordat je een foto kon maken ;)

    Hele leuke blog. Doe zeker zo voort

    Groetjes
    Roberto & Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit hebben wij ook gedaan ...super leuk...en ik ben weer helemaal bij gelezen met jullie verslag...wat een mooie vakantie...
    geniet er nog van
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het water loopt me nu al in de mond bij het zien van die Onion, dat wordt dus wat vaker een bezoekje aan de Outback begrijp ik hieruit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer helemaal bij! Leuke avonturen en lekker eten. Wat wil een mens nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,
    Wat ben ik (wederom) jaloers, heerlijk weer en blij met een buitje. Hier heb ik zowaar mijn winterjas weer aan, lekker, geweldig..... Jullie avontuur met de dolfijnen is fantastisch geweest, wat zullen jullie genoten hebben. Heb je echt geen traan gelaten??? Waarschijnlijk alleen bij vertrek. Lieverds nog heel veel plezier en vergeet niet te shoppen till you drop... Doei Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi dame en heren. Ik moest even een flinke week bijlezen. Gaaf zeg!!! En dat je geen tranen had bij die dolfijnen dat geloof ik niet hoor ;-)
    Het hoogtepunt zit er nu op? Heb je je koffers al vol met nieuwe kleren? Ik wil wel een show als je thuis bent. Ja jeetje het is hier echt koud hoor. Blijf maar wat langer. Met een beetje mazzel spuugt die vulkaan wel weer een aswolk uit. Dus hoop er vast maar op! Ik heb geen idee meer wat er nog op het programma staat maar geniet ervan en kijk natuurlijk nog even naar de films die hier nog niet uit zijn. Tot schrijfs en dikke kus Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The Mountain Family11 mei 2010 om 23:10

    Hoi Baekeltjes, eindelijk even de tijd ervoor genomen om jullie blog te lezen. volgens mij hebben jullie voor weken verhalen als jullie terug zijn. Helemaal leuk om te lezen en de foto's te zien. Het plezier dat jullie hebben is goed uit de verhalen op te maken. Ik ga ervan uit dat Raymond toch niet voor dit modelletje HD gaat. Nog heel veel plezier en we kijken uit naar de verhalen van de dagen die nog komen gaan.
    Knuf .... Bas, Karin, Martijn en Koen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallootje,
    ook ik ben weer helemaal bij met lezen, wat een geweldige ervaring ook ik ben stik jaloers. wat een heerlijk weer en zoveel te doen meid jullie mogen bij thuiskomst ook nog wel een week vrij nemen om bij te komen. leuke foto's. geniet nog lekker daar hier mis je zeker niks. x jo de bie en aanhang

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo te zien genieten jullie nog enorm, héérlijk!
    Een ritje op een airboot is inderdaad erg leuk, wij hebben dat in 2001 ook gedaan op de Everglades, spannend!

    Veel plezier nog, maar dat zal vast wel gaan lukken :)

    Groetjes, Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Martine, ik heb jullie verslagen vandaag allemaal gelezen. Ben nu helemaal bij.
    Ja, das genieten he bij Outback. Zeker de famous bloomin'onion als starter. Veel plezier nog en geniet ervan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. TJa, ook voor mij favoriet, de Outback ! Heerlijk weer die Bloomin Onion te zien. En jullie konden nog een toetje op na de Bloomin Onion en hoofdgerecht ??!??! Wauw, dat lukt ons nooit hoor ....

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine