Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

vrijdag 25 juni 2010

Afsluiten van dit Blog

Na een aantal weken alweer thuis te zijn heb ik het blog netjes afgemaakt. Je schiet gelijk weer de chaotische drukte in als je weer thuis bent van vakantie.
En ik geef eerlijk toe dat ik me er niet toe kon zetten om het even af te maken.......
Ik heb er namelijk best last van gehad dat mijn bijzondere vakantie waar ik zolang naar uit heb gekeken alweer voorbij was.
Ja, ik ben gewaarschuwd voor het "virus" en moet dan ook bekennen dat ik het ook onder de leden heb.
Flink zelfs.........ik ervaar wat heimwee en dat heb ik nog nooit gehad na een vakantie. Was altijd blij als ik weer thuis was.
Oke, behalve dan als ik in Ierland ben geweest, maar dat ligt praktisch om de hoek en kost ook niet zoveel om even terug te gaan :)

Gelukkig wil mijn eega ook nog een keer terug omdat er nog zoveel te zien is.......
2012 is de planning, dan gaan we terug naar Orlando. Maar niet alleen Orlando.....misschien wel cruisen?
Zeker naar Miami en the keys.....dat willen we ook nog graag zien.
Ian wil graag naar de Amigos en de Gringos..........volgend jaar dus waarschijnlijk naar Mexico. Als de olieramp niet groter is dan hij nu al is.........wat een verschrikking voor de natuur daar, we hopen er maar het beste van.

Ik ben niet zo'n megaster in bloggen, maar vond het erg leuk om te doen. Zodra er weer concrete plannen zijn voor de volgende vakantie, ga ik het weer proberen .
Ik vindt het voor mijzelf een fantastisch naslagwerk van een geweldig bijzondere vakantie!
Bedankt allemaal voor het meelezen en voor jullie ontzettend leuke reacties!!
Tot de volgende x maar weer.

7 opmerkingen:

  1. En jullie ook bedankt dat jullie ons hebben laten meelezen/beleven.
    Nu zijn wij (bijna) aan de beurt. nog 7 weken te gaan!

    tot een volgende keer maar weer :-)

    Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het toch nog afgemaakt hebt. Ook voor jezelf erg leuk, na zo'n fantastische vakantie. En heerlijk om alweer plannen te hebben ;-) ! Des te langer kan je er naartoe leven !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geeft dat dan een gevoel van "gemis" als je weer thuis bent en je gewone leven weer verder gaat...
    Gelukkig zit het voor jullie alweer in de planning en wordt het een lange kalender om af te strepen, maar wel een hele leuke.
    Succes met de heimwee!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is inderdaad een vreselijk gevoel als je weer thuis bent. Maar......je hebt natuurlijk wel een fantastische tijd gehad. Iets om heel vaak aan terug te denken. Daarom is het goed dat je je blog hebt afgemaakt want dan kun je af en toe nog even herbeleven wat jullie allemaal hebben meegemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heimwee ... ja dat herken ik wel. Zodra je thuiskomt versnelt het leven weer.

    Leuk dat jullie toch nog een keer terug willen.
    Wij zullen het blog dat dan verschijnt zeker weer volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blij dat ik ook de laatste dagen heb kunnen meevolgen.

    Jullie zijn bedankt voor de mooie foto's en voor de ervaringen van jullie vakantie met ons te delen.

    Tot de volgende blog, daar ben ik zeker van ;)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe herkenbaar, heimwee. Na mei 2010 zeiden we ook misschien volgend jaar toch iets anders. Maar nee, de tickets zijn inmiddels weer geboekt en juni 2011 zullen we weer vertrekken. Bedankt voor de leuke blog en we gaan jullie in de toekomst zeker volgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine