Boom De Ya Da -Walt Disney World 2010

maandag 2 mei 2011

Mooie herinneringen :) *zucht*

Nog iets langer dan 3,5 maand en dan vertrekken we naar de riviera Maya in Mexico voor hopelijk
weer een te gekke vakantie :)
Maar denk nog bijna elke dag terug aan mijn fantastische vakantie van vorig jaar.
Ja, er zijn echt serieuze plannen om in 2012 weer terug te gaan naar Florida!!
Mits natuurlijk de vliegtickets een beetje betaalbaar zijn.
We moeten dan toch in de zomervakantie omdat de scholen volgend jaar wederom maar 1 weekje vrij zijn in mei 2012 :(
Maar we houden moed....hahahahahaa

5 opmerkingen:

  1. Nou de vakantie welke jullie gaan doen... dat klinkt meer dan te gek hoor. !!

    Veel voorpret nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. k heb er ook wel veel zin in hoor :))
    Alleen als je me diep in het hartje had gekeken was ik toch liever terug gegaan naar Florida....maar das meer een luxe probleem ...hahahahaha
    Moet natuurlijk ook een keer rekening houden met mijn reisgenoten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben afgelopen week ontdekt dat de wereld groter is dan Florida ;-) Een vakantie naar Mexico lijkt me ook zeker geen straf. Gaat vast heel erg leuk worden en wie weet plaats je over een maand of 4 een berichtje dat jullie een nieuw favoriet vakantieland hebben gevonden. Al acht ik die kans vrij klein :-)

    Geniet van de voor rekel gen voor jullie Mexico reis en als de heimwee naar Florida te groot wordt gewoon een middagje blog lezen en foto's kijken inlassen.

    Greetz,
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Patrice,

    Bedankt voor je leuke reactie :)

    De blogs van de forumleden volg ik op de voet :D

    Zo ook die van jullie...die lees ik elke dag met veel plezier !

    Heb ook enorm zin in de vakantie naar Mexico en ben ook ontzettend nieuwsgierig.

    groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat :)

groetjes,
Martine